

Miejsce pełne pomysłów.
1.
Kontakt z nami:
Aby rozpocząć współpracę, prosimy
o wypełnienie formularza, opisanie zamówienia oraz przesłanie plików.
Pliki możesz wysłać do nas wetransferem albo mailem: madedesign.pl@gmail.com
Im więcej szczegółów podasz, tym łatwiej będzie nam przygotować wycenę i zaplanować dalsze kroki.
W razie pytań skontaktujemy się
z Tobą.
2.
Wycena projektu:
Każdy projekt wyceniamy indywidualnie, uwzględniając czas poświęcony na realizację oraz wymagania klienta. Naszym celem jest dostarczenie jak najlepszej oferty dopasowanej do Twoich potrzeb.
3.
Projektowanie:
Po zaakceptowaniu wyceny, przystępujemy do pracy nad Twoim projektem. Zajmiemy się stworzeniem indywidualnej grafiki według Twoich wytycznych.
4.
Akceptacja:
Kiedy prace nad projektem zostaną zakończone, prześlemy Ci gotowy projekt do akceptacji. Na tym etapie masz możliwość wprowadzenia poprawek, które wprowadzimy przed finalizowaniem projektu.
5.
Druk, wysyłka:
Po akceptacji projektu przygotujemy plik do druku. Następnie plik trafi
do drukarni, gdzie zostanie starannie wydrukowany, zapakowany i wysłany. Druk zazwyczaj trwa do 2 dni roboczych. Po tym czasie powiadomimy Cię
o wysyłce i oczekiwaniu na kuriera.